Tuesday 8 December 2009

En Halim bin Omar



En Halim bin Omar adalah seorang Guru Penolong Kanan Kokurikulum di SMK Puncak Alam. Beliau seorang guru yang rajin dan amat berminat dengan sistem penyimpanan maklumat berkomputer. Beliau telah berusaha menjemput semua sekolah menengah dalam daerah Kuala Selangor untuk mendengar taklimat mengenai program SPAKS. Hasilnya banyak sekoolah dalam daerah Kuala Selangor yang telah menggunakan SPAKS.

Saya telah memberi banyak tip serta panduan kepada beliau mengenai SPAKS,dan oleh kerana beliau berminat beliau dapat menguasai SPAKS dengan mudah dan banyak membantu sekolah - sekolah yang tidak faham mengenai operasi SPAKS.

Kami merancang supaya data kokurikulum ini dapat dihantar ke PPD menggunakan email dalam sedikit masa lagi. Jika ini menjadi kenyataan, sekolah hanya perlu email beberapa fail dan PPD akan import maklumat ke pangkalan data unit kokurikulum PPD.

Jika ada apa-apa pembaharuan saya akan maklumkan kepada beliau untuk disampaikan segera kepada rakan-rakan yang telah menggunakan SPAKS.

Telefon beliau 0192020389

No comments:

Post a Comment